בחודש מרץ הוציאו רשתות השיווק הוצאה ריאלית לפרסום של כ-11 מליון דולר

חודש מרץ הוא באופן מסורתי החודש שבו רשתות השיווק בולטות בפרסום לקראת חג הפסח, שהוא כידוע לכל חג של קניות והכנה לליל הסדר.


בחודש מרץ הוציאו רשתות השיווק הוצאה ריאלית לפרסום של כ-11 מליון דולר. שופרסל וקו-אופ הן המפרסמות הבולטות בקטגוריה עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2.6 מליון דולר. שופרסל בלטה עם קמפיין "הכסף שלך קונה יותר" של שופרסל דיל באמצעות גיתם BBDO, וקמפיין לתו הזהב באמצעות בריקמן.


מגה פרסמה בווליום גבוה את מגה בול בכיכובו של אברי גלעד באמצעות מקאן אריקסון, ואת מגה בעיר:"פסח ב-9 ₪" באמצעות שיטרית מדיה גרופ.


סופרפארם, הממוקמת במקום השלישי בקטגוריה, בולטת כמדי שנה בפסח עם קמפיין חגיגת בשמים:"מגוון בשמים מובילים ב-100 ₪", ועם קמפיין "כסף מתנה" באמצעות באומן בר ריבנאי.



קטגוריית הסלולר שבד"כ "נחה" מפרסום בולטת החג עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-8.3 מליון דולר שכ-46% ממנה שייכים לפלאפון, שהיא גם המפרסמת הגדולה במשק בחודש מרץ, המתחדשת ברשת סלולרית חדשה ומציעה מגוון חדש של מכשירים באמצעות אדלר חומסקי ורשבסקי.


פרטנר בולטת עם פרסום תחת הסלוגן: "האינטרנט שאתה אוהב הולך אתך" באמצעות ראובני פרידן, ואילו סלקום מזמינה אותנו לבית של המוסיקה הישראלית באמצעות גיתם BBDO.


קטגוריית מוצרי החשמל שהפכה להיות פופולרית בשנים האחרונות בפרסום בפסח, ממוקמת במקום השלישי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-3.5 מליון דולר.


אלקטרה מוצרי צריכה וא.ל.מ מובילות בפרסום בקטגוריה ותופסות כ-30% מנפח הפרסום של כל אחת.


אלקטרה מפרסמת את שקם אלקטריק באמצעות זרמון גולדמן עם מבצע 200 ₪ מתנה בתווי קניה ושלל מבצעים של מחסני חשמל, ואילו א.ל.מ יוצאת כמקובל עם קרנבל החשמל בגני התערוכה באמצעות רגב קויצקי.


קטגוריית ההימורים גם לא נחה מפרסום לקראת הפסח ומפרסמת במחיר ריאלי של כ-3.1 מליון דולר, של-91% ממנו אחראי מפעל הפיס הממוקם במקום השני ברשימת המפרסמים המובילים, ומפרסם את הלוטו החדש הממוקם במקום השני בטבלת המותגים המובילים עם: "הפרסים גדלו" באמצעות אדלר חומסקי ורשבסקי, ואת חיש גד ברצלונה באמצעות גיתם BBDO.


במקום הרביעי בטבלת המפרסמים המובילים במרץ ממוקמת החברה המרכזית למשקאות שמשיקה את חלב טרה באמצעות JWT, ובולטת בפרסום עם ספרייט באמצעות גלר נסיס ועם קוקה קולה באמצעות קבוצת דחף.



נתי יעקובי מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "חודש מרץ השנה מאופיין בשלל השקות: פלאפון עם הרשת החדשה, חלב טרה, הלוטו החדש ועוד."

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)