רשת המרפאות הפרטיות ביקור רופא הפנתה 20% מתקציב הפרסום לאינטרנט. החברה העלתה קמפיין פרסומי גדול ליידוע הציבור על שירותיה, באמצעות אייקון אינטראקטיב. לראשונה, העלתה הרשת קמפיין אינטרנט מקיף, מתוך תפישה כוללת כי מדיית האינטרנט הינה מדיה חשובה בהגעה לקהל היעד של הרשת. תקציב קמפיין האינטרנט בלבד כ-100 אלף דולר. מתחילת הקמפיין נכנסו לאתר ביקור רופא מעל ל-50 אלף איש – שיעור הקלקה גבוה במיוחד.
הקמפיין עלה בבאנרים באתרים ynet, MSN, הארץ, קשת וספורט 5 וכן בקמפיין באתר גוגל. את קמפיין האינטרנט מלווה הסלוגן 'תבדוק כמה אתה חם', המפנה למיניסייט, אותו הקימה אייקון אינטראקטיב.
"אין זה מובן מאליו שחברה מפנה 20% מתקציבה למדיית האינטרנט", אומר איל מתתיהו, מנכ"ל אייקון אינטראקטיב. "החלטה זו מספקת עדות נוספת לגידול בחשיבות מדיית האינטרנט ובאפקטיביות של מדיה זו על פני מדיות אחרות", אומר מתתיהו ומדגיש כי האינטרנט מאפשר למותג כמו ביקור רופא להישאר זמן רב באוויר, בהשקעה צנועה ביחס למדיות מתחרות.
בתמונה, סבינה בירן, מנכ"ל ביקור רופא.