גידול בכמות המפרסמים באמצעות פרסום ממוקד לצרכן הצעיר

קבוצת התקשורת "לעומק התודעה" הודיעה כי מכרה בחודש האחרון למעלה מ- 70% משטחי הפרסום שבבעלותה לחברות הגדולות במשק, כגון: קוסמופארם, חוגלה, G&P, יוניליוור, גונסון אנד גונסון, הכרם, בנק מזרחי, תרימה, כצט , טבע ועוד. היקף העסקאות 9.5 מליון ₪.



בין המוצרים שיפורסמו: "קרמה" ו"כיף", "סמינה" "ואקילן" (לחיילים) "אבסולוט" וודקה, O.B ו"קיירפרי", "סטילה" ועוד.



מהקבוצה נמסר כי זהו גידול של כ 37% במכירת שטחי פרסום מהתקופה המקבילה אשתקד.



זיו פופלבסקי מנכ"ל משותף בחברה מציין כי על רקע המשבר הכלכלי ואווירת המיתון שפגעו גם בענף הפרסום, רבים מהמפרסמים קיבלו החלטה לקצץ בתקציבי הפרסום המסורתי ולהסיטם לעבר אפיקי שיווק זולים ויצירתיים יותר. החברות מחפשות דרכים לצמצום תקציבי הפרסום ובו זמנית מחפשות אפיקי פרסום יותר מפוקסים שיגיעו לקהל היעד בצורה יותר ממוקדת ובעלויות נמוכות יותר.


ההאטה הכלכלית הגלובאלית הובילה מפרסמים רבים לפנות לערוצי שיווק זולים יותר אך יעילים לא פחות. ערוצים אלה לרוב מורידים את רמת ההוצאות על ערוצי פרסום אך לא פוגעים בהכנסות כתוצאה מהפרסום.


חברות אלו החליטו לשים דגש על שיווק המוצרים לקהל הצעיר שהרגלי הצריכה שלו לא השתנו בעקבות המשבר הכלכלי.



לעומק התודעה היא הבעלים של שטחי הפרסום ב – 800 מקומות בילוי מובילים בארץ (ברים, מסעדות, בתי קפה ומועדונים) ו- 160 חדרי כושר וסטודיו, מקומות בהם קהל היעד (18-35) מבלה את רוב זמנו הפנוי. הפניה בפלטפורמה זו מספקת חשיפה ארצית לכ 1.5 מליון צעירים.


פריסת שטחי הפרסום של החברה מאפשרים חשיפת הפרסומות לקבוצות ממוקדות יותר ונותן פלטפורמה לשיווק מדויק וישיר תוך פניה לקהל יעד מוגדר מראש ו"שבוי".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)