פיניש, המותג המוביל בקטגוריית מוצרי הניקיון למדיחי כלים, של חברת "רקיט בנקיזר" יוצא במהלך אינטרנטי ייחודי, באמצעות משרד האינטראקטיב Qdigital ובשיתוף פעולה עם אתר "mako", במסגרתו תופק עבור "פיניש" סדרת אינטרנט בכיכובה של סמדי בומבה, פינליסטית העונה ראשונה של "מאסטר שף". הסדרה תשודר בערוץ האוכל של "mako" והמותג פיניש השקיע במהלך מיליון ₪.
בסדרה, אשר תיקרא "סמדיש", סמדי תערוך ביקורי בית ברחבי המדינה, תיכנס למטבח הפרטי של האנשים השונים, תבשל איתם, תנהל איתם שיחות על מתכונים, ניקוי כלים וניהול המטבח בדגש על חיסכון במים ושימוש במדיח כלים. המסר העיקרי בסדרה מקורו במחקרים שערך המותג פיניש ובראשם מחקר מאוניברסיטת בון, במסגרתו נמצא כי הדחה במדיח כלים חוסכת 91 ליטר מים לעומת הדחת אותה כמות כלים באופן ידני.
הסדרה, אשר תעלה לאוויר במהלך חודש אוגוסט, תכלול 10 פרקים אשר ישודרו אחת לשבוע, כל פרק באורך של כ-5 דקות. את הפרקים יוכלו לראות הגולשים אונליין עם עלייתם, בעמוד מיוחד בתוך ערוץ האוכל של "mako".
העמוד יכלול את כל פרקי הסדרה, סרטוני פספוסים ו"מאחורי הקלעים", טיפים לניהול נכון של המטבח תוך דגש על חיסכון במים, מתכונים של סמדי "בומבה" מהסדרה ופעילויות גולשים נושאות פרסים. את שיתוף הפעולה יקדם אתר "mako" ברשת באמצעות קידומי תוכן ובאנרים ובאמצעות קהילת הפייסבוק שלו.
לדברי הגר געש אדרי מנהלת תחום טיפוח הבית בחברת רקיט בנקיזר: "מטרת הפעילות הייחודית היא חיזוק הדיאלוג עם הצרכן ומעורבותו. השימוש בסמדי בומבה, כאוטוריטה בתחום המטבח, מאפשר לנו להעביר את המסרים של פיניש, המקדמים חיסכון במים ושימוש במדיח כלים. הפעילות היא בד בבד עם חיזוק המותג פיניש כמוביל תחום מוצרי הניקיון למדיחי כלים בישראל". געש אדרי הוסיפה כי "mako הוא אתר התוכן המוביל בישראל והבחירה בו כשותף אסטרטגי להפקת הסדרה לאירוח והפצה שלה ברשת היתה טבעית ומתבקשת".