גלית גוטמן עולה: הפרזנטורית של H&O תעלה בפרסום על קיר ההלכה של ברעם



רשת האופנה H&O עולה על קיר 'ברעם' בגשר ההלכה עם הפרזנטורית גלית גוטמן, במסגרת החשיפה לקולקציית חורף 2008 של החברה. היקף ההשקעה עומד על כחצי מיליון ש"ח.



הקיר עליו תעלה גלית גוטמן עם הסיסמא של H&O: "זה רק נראה יקר", הוא בגודל של 630 מ"ר ונחשפים מדי יום כ- 800,000 איש העוברים בנתיבי איילון ועל פני גשר ההלכה. הפרסום עולה באמצעות חברת 'ברעם' המתמחה בפרסום על גבי קירות בניינים ופיגומים.



לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון רשת H&O, "הצבת פרסום על גבי קירות בעורקי תחבורה ראשיים בארץ בתקופת החגים מבטיחים ניראות גבוהה והנעה לפעולה בתקופת התחדשות וקניות זו. לדבריו, רשת H&O הממוצבת כחברה אופנתית, חדשנית ודינאמית מעגנת את הקמפיין לחורף 2008 גם בפרסום על גבי קירות, ההכרחי לניראות ולתדמית האופנתית. כרשת אופנה, H&O עולה על הקיר שבעבר היה מזוהה עם קסטרו – וההנאה כפולה."


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)