ג'נרל מילס יוצאת בקמפיין לחטיף הגרנולה צ'ואי מבית Nature Valley

ג'נרל מילס ישראל עולה מחר, יום ב' ה- 23 בינואר, בקמפיין לחטיף הגרנולה צ'ואי מביתNature Valley. הקמפיין, תחת המסר "מעדן חדש מן הטבע", באמצעות פרסום פלד יכלול מודעות בעיתונות הארצית והמגזינית ופרסום באתרי אינטרנט מובילים. היקף הקמפיין- חצי מיליון שקל.



הפרסום באינטרנט יכלול משחק אינטראקטיבי נושא פרסים שהופק על ידי I&M – שיווק אינטראקטיבי אליו מגיעים הגולשים דרך הבאנרים באינטרנט. השחקן, בתפקיד צנצנת דבש, אוסף דגנים ופירות יבשים שנופלים מהעצים וכך מרכיב בעצמו חטיף צ'ואי. המטרה היא להפיל כמה שיותר פירות ודגנים במהירות יותר גבוהה. המשחק נושא פרסים כשהפרס הראשון הוא סוף שבוע זוגי במלון גני כנרת של רשת מלונות רימונים. פרסים נוספים בהם ניתן לזכות: זוג אופני רכיבת שטח, אוהלי קמפינג זוגיים, אריזות צ'ואי משפחתי וחולצות פולו ממותגות Nature Valley.



למשחק:


https://www.interjet.co.il/I&M/NaturalValley/

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)