דוח אפיקי הפרסום 2011 של "שיווק מדעי"

המחאה החברתית והמשבר העולמי היכו בענף הפרסום: היקף ההוצאה לפרסום בישראל ירד ב-2011 ב-4.6%, והגיע ל-3.76 מיליארד שקל, לעומת 3.94 מיליארד שקל ב-2010. מהם אפיקי הפרסום השונים העומדים בפני מפרסמים כיום, ומהם הקמפיינים הבולטים של השנה החולפת? תוכלו למצוא בדוח המסכם את הפרסום בשנת 2011 – להורדה בחינם של "שיווק מדעי".


כאן


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)