דיוטי פרי ג'יימס ריצרדסון משיק קמפיין מודעות חדש לרגל השקת מבצעי הקיץ בחנות הספורט בדיוטי פרי. הקמפיין הוא נגזרת של קמפיין הטלוויזיה והמודעות של החברה, שהושק בחודש מרץ. הקמפיין יעלה לתקופה של שבועיים בעיתונות הארצית והמקומונים ועלותו מוערכת בכחצי מיליון ש"ח.
חגית בכר – מנהלת הסחר והשיווק בג'יימס ריצ'רדסון אמרה היום: במסגרת ההיערכות של חברתנו בטרמינל החדש אנו מציגים את ג'יימס ריצ'רדסון ספורט. חנות הספורט החדשה המופעלת בשיתוף עםMGS . מטרת הקמפיין היא להעלות את המודעות לחנות הספורט החדשה בקרב ציבור הנוסעים לחו"ל במהלך חג הפסח ועונת התיירות.
קמפיין המודעות החדש משתמש באותה שפה פרסומית שנבנתה עבור החברה לקמפיין הטלוויזיה על ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון לפי הקונספט הפנטזיה והסיסמא: "שווה לראות כדי להאמין". הדוגמן שנבחר לקמפיין הוא עומרי כהן.