דני בירו, מצוות ההקמה של "הבצפר" של חברות הפרסום, מסיים בימים אלה את תפקידו לאחר 3 וחצי שנות עבודה. בירו הקים וניהל את המסלול לתקציבאות, פלנינג ומדיה, המיועד לבעלי תואר אקדמי שמעוניינים להשתלב בתחום הפרסום. כ-60% מבוגרי ששת המחזורים הראשונים של הבצפר השתלבו בעבודה במשרדי הפרסום המובילים בישראל.
יגאל בר און, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום ומנכ"ל הבצפר, מסר כי דני בירו עשה עבודה חשובה ומוצלחת בהקמת וניהול מסלולי תקציבאות, פלנינג ומדיה ותרם רבות להצלחה המקצועית של הבצפר. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בתחום הייעוץ האסטרטגי ושמחים לראותו ממשיך כחלק מסגל המרצים המקצועיים של הבצפר.
בירו ימשיך כעצמאי בייעוץ שיווקי אסטרטגי ובמתן שירותי פלנינג למשרדי פרסום.