האגודה למלחמה בסרטן יוצאת במסע הסברה חדש באמצעות BBDO SOHO


האגודה למלחמה בסרטן יוצאת במסע הסברה ארצי, החל ממחר, יום רביעי, להעלאת המודעות בקרב אמהות לנזקי העישון הפאסיבי. מסע ההסברה: "אמא יקרה, כשאת מעשנת לידו את פוגעת בו", הופק על ידי BBDO SOHO שמלווה במשך שנים בהתנדבות את מהלכיה הפרסומיים של העמותה. מגיתם נמסר כי מסע הסברה זה התאפשר באדיבות חברת רוש, מובילת פרויקט "רוש מושיטה יד לחולה".



בתשדיר ובמודעות בעיתונים מתמקדת האגודה למלחמה בסרטן באמהות כקהל יעד ספציפי, במטרה להגביר את המודעות לנזקי העישון הנגרמים לילדיהן ולעצמן. בסרטון, המלווה את הקמפיין, נראים ילדים במיקומים שונים – במטבח בבית, על המיטה של אמא ואבא, בגן השעשועים – שרים את שיר הילדים המוכר "אמא יקרה לי". כל אחד מהילדים, בחלק מסוים של השיר, מתחיל להשתעל תוך כדי שירה. בסוף הסרטון עולה הכותרת, מלווה בקריינות:"אמא יקרה, כשאת מעשנת לידו- את פוגעת בו".



הקמפיין יימשך כשבועיים ויעלה בערוצי הטלוויזיה ובעיתונות המודפסת.



קרדיטים:


גיתם BBDO


מנהלת BBDO SOHO – עדי כהן סברוב


סופרוויזר – קרן בכר אמיתי / אלדר אברהם


תקציבאי – נועה פז


סמנכ"ל קריאייטיב פלנינג – אימי עירון


סמנכ"ל קריאטיב – גיא בר


מנהל קריאטיב – יגאל חזן


קופי – צביקה סופר


ארט – ליאת דואניס


מנהלת הפקה – נגה שגיא


מפיקה – ליאת משה


מנהלת לקוחות מדיה- ליאת בקייר


מתכננת מדיה – טל לוכביצקי

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)