האגיס בפרסום הנקודות המכירה

חברת חוגלה קימברלי יצאה למהלך חוצה מדיות למותג החיתולים האגיס, תחת הכותרת, "אמהות לא מתפשרות". החברה יצאה למהלך משמעותי יוצא דופן בנראות שלו עם דגש רב על פעילות בנקודת המכירה באמצעות הדיה, החברה לפרסום ומיתוג נקודות מכירה.



במסגרת הפעילות הכוללת, חברת חוגלה "גייסה" אמהות ותינוקות לככב בקמפיין ארצי למותג החיתולים שלה, האגיס, וכך נתנה במה לאמהות אמיתיות. הקמפיין מתבסס על הרעיון שאמהות אינן מתפשרות בכל מה שקשור לתינוק שלהן גם כשמדובר בחיתולים.



כדי לייצר חשיפה רבה לפעילות יצאה החברה למהלך משמעותי יוצא דופן בנראות שלו באמצעות הדיה, כאשר פרסום החוצות נכנס היישר לנקודת המכירה ויצר בולטות ונוכחות בלתי מתפשרים במרחב הקמעונאי המדברים בשפת המותג. הפעילות עלתה גם על קיר הקריה באמצעות חברת הדיה שילוט חוצות.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)