'שירותי בריאות כללית' עולה מחר יום ה' בקמפיין לשירותי קדם ההריון שלה בסרט חדש בכיכובו של חמודי ומשפחתו. הקמפיין, שיעלה ב בערוצים 2, 10 ו-24 ובאינטרנט. הקמפיין יעלה למשך שלושה שבועות באמצעות משרד ראובני-פרידן בתקציב של 2 מיליון שקל.
לדברי שי אלמוג, ראש אגף שיווק וקשרי לקוחות בכללית: "הקמפיין מתמקד בשירותי קדם הריון שפיתחה ומציעה ה'כללית' בכ-40 מרכזי בריאות האישה. הקמפיין הנו המשך ישיר לאסטרטגיה של ה'כללית' לפתח שירותים ייחודיים העונים לצרכים השונים של הלקוחות".
"שירות קדם הריון נותן מענה לצורך של זוגות המתכננים להיות הורים לקבל מגורם רפואי אחד מידע מקצועי, מוסמך ומהימן שיסייע להם בקבלת החלטות והכוונה באשר לבדיקות הנדרשות לקראת ובמהלך ההריון" מוסיף אלמוג.
מאז השקתו של שירות קדם הריון ב-2004 השתמשו בו מעל ל- 30,000 זוגות צעירים. בסקר שביעות רצון שנערך באוקטובר 2006 על ידי טלסקר92% ( TNS) דיווחו על שביעות רצון גבוהה מהשירות ו-85% אמרו כי הן נוטות להמליץ על השירות לחברות.