הבאנר האנושי – חולצות קום

במהלך שנת 2010 אליהו לאב, סטודנט למנהל עסקים, החליט שהוא מוכר שטח פירסום על…עצמו. הרעיון פשוט, לא שגרתי ועשוי להרים גבות בקרב אנשים רבים אבל מעבר לכך מדובר ברעיון מרתק למדי. לאב לובש כל יום במשך 2010 חולצה ממומנת אחרת.



מה זה אומר ?



מפרסמים / חברות / אנשים פרטיים / גופי תקשורת ולמעשה כל אחד יכול להיכנס לאתר האינטרנט שהקים לצורך העניין hultzut.com לרכוש את היום הרלוונטי, לשלוח את החולצה שלו אליו וביום המיועד אליהו, הסטודנט התזזיתי, ילבש את החולצה במלוא הדרה. אבל זה לא מסתיים בלבישת החולצה. באתר האינטרנט מציין אליהו כי ביום המיועד "אני אלבש את החולצה, אצטלם איתה, אכתוב על זה בבלוג, בטוויטר, בפייסבוק ובעוד מקומות ברשת".


לאב כבר פירסם מספר פוסטים וסרטון וידאו עם הסברים על התהליך ודרך העבודה. אבל חוסר השגרתיות לא מסתיימת רק ברעיון עצמו, אלא גם בשיטת התשלום. שנת 2010 אליבא דה-לאב מחולקת לימי תשלום. כך, היום הראשון עלה רק 1 דולר , היום הבא אחריו ה-2 בינואר עולה רק 2 דולר וכך הלאה. כל יום קופץ בדולר אחד בלבד עד סוף השנה.


לשאלה האולטימטיבית שסביר להניח שהגולשים או המפרסמים הפוטנציאלים שואלים, "מה יוצא לנו מזה?" עונה לאב באתרו בקלילות "פרסום. אפקטיבי, לא שגרתי, מגניב, זול, חמוד ותרבותי".


אבל לאב, המכונה ללו בחיבה, מעוניין גם לתרום לקהילה. החולצות שיתקבלו במהלך הפרוייקט יתרמו למשפחות נזקקות באמצעות גמ"ח.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)