הבוקר הוכרזו 24 העולים לגמר בתחרות ה- Effie Awards

הבוקר הוכרזו 24 העולים לגמר בתחרות ה- Effie Awards שעורך המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) ובשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום. בכל אחת מ- 8 הקטגוריות הוכרזו שלושה מועמדים. משרדי הפרסום עם מספר העבודות הרב ביותר הם: מקאן אריקסון (עם 8 עבודות) ואחריו ראובני פרידן IPG ושלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 3 עבודות כל אחד; אדלר חומסקי & ורשבסקי ובאומן בר ריבנאי SAATCHI&SAATCHI עם שתי עבודות כל אחד ו- זרמון גולדמן DDB, יהושע TBWA, גלר נסיס, גיתם BBDO ופרסום בולטון פוטנציאל עם עבודה אחת כל אחד.



בקטגוריית מוצרי צריכה – לא מזון מועמדת חוגלה קימברלי וחברת פרוקטר & גמבל עבור שני מהלכים; בקטגוריית מוצרי צריכה – לא מתכלים שלושת המועמדים הסופיים הם חברת לקסוס ישראל, חברת ברס אלקטרה תקשורת סלולארית וחברת דלק מוטורס; בקטגוריית מוצרי צריכה – מזון שלושת המועמדים הסופיים הם שטראוס גרופ, אסם נסטלה וסלטי צבר.



בקטגוריית מלכ"רים, מגזר ציבורי ואחריות חברתית שלושת המועמדים הסופיים הם משפחות החטופים, שירותי בריאות כללית ועמותת לתת; בקטגוריית פיננסים, לימודים ושירותים שלושת המועמדים הסופיים הם חברת ביטוח ישיר+ ישיר IDI, דיסקונט + דיסקונט משכנתאות וחברת Cal – כרטיסי אשראי לישראל.



בקטגוריית תקשורת, מדיה, הייטק ומחשוב שלושת המועמדים הסופיים הם חברת בזק, סלקום ישראל ופרטנר תקשורת.



בקטגוריית מגזרים, קטגוריה שנוספה השנה, שלושת המועמדים הסופיים הם חברת חוגלה קימברלי, חברת שטראוס גרופ וקבוצת מאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ.



המועמדים הסופיים בקטגוריית אפי פלטינום, על הישגים לאורך זמן, הם חברת סלקום עבור המהלך "סלקום ווליום"; סלטי צבר עבור המהלך "סלטי צבר-כשהאהבה הגיע לחומוס" ופז חברת נפט בע"מ עבור המהלך "רשת חנויות נוחות yellow".



חבר השופטים כולל 52 חברים בתוכם אנשי אקדמיה, נציגים של המפרסמים ושל הפרסומאים, אנשי יחסי ציבור, ייעוץ ומחקר. השלב השני והאחרון של השיפוט יעשה תוך השוואת מועמדים מאותה קטגוריה. גם השנה תדרג קבוצת מנכ"לים נבחרת את המהלכים השיווקיים שעלו לגמר ב-Effie Platinum. סטודנטים לתואר שני במינהל עסקים ממס' אוניברסיטאות ומכללות, ישולבו בשלב זה, ציונם יהווה 10% מסך הציון הכולל. טקס הכרזת הזוכים יתקיים ב- 29 ביוני 2008.



פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל: "המרכז הישראלי לניהול מברך את כל העולים לשלב הגמר של התחרות. מהעבודות שהוגשו נראה שהשנה עשו החברות המפרסמות ומשרדי הפרסום בישראל קפיצת דרך בתחום האסטרטגיה והקריאייטיב. הפערים בין המהלכים השיווקים והפרסומיים בישראל לבין הסטנדרט העולמי כבר אינם קיימים כלל, דבר המאפשר לנו לבקש מהנהלת אפי העולמית לצרף את העבודות הישראליות לתחרות הבינלאומית".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)