הבצפר הולך לאקדמיה

לרגל השקת התואר ללימודי פרסום ותקשורת שיווקית בקריה האקדמית אונו, חתמו 'הבצפר' של חברות הפרסום והקריה האקדמית על הסכם לשיתוף פעולה. התכנית שנבנתה תעניק לסטודנטים אפשרות לרכוש השכלה אקדמית ובמקביל ללמוד ולתרגל את הפן המעשי יישומי של עולם הפרסום והתקשורת השיווקית.


המסלול בהנהלת ד"ר מיכל שפירא, הוא הראשון מסוגו בישראל ואושר לאחרונה על ידי המל"ג. המסלול הוקם כתוצאה מהביקוש הרב ללימודי פרסום שעד כה לא קיבלו הכשר אקדמי והוא יכלול תכנים בתחומי הניו מדיה, שיווק, פרסום, קריאטיב ויחסי ציבור.


לימודי התואר ייפתחו בחודש אוקטובר הקרוב בשנת הלימודים תשע"ב, כאשר ההכשרה של 'הבצפר' תיערך במהלך השנה השלישית ללימודי התואר בפרסום ותקשורת שיווקית.


במסגרת התואר ישולבו מגוון התמחויות במטרה לסייע לבוגרים להתאים את עצמם לדרישות המשתנות של השוק ולהשתלב בקלות בתפקידי מפתח בתעשייה, דוגמת ניהול תקציבים, מחקר ותכנון אסטרטגי, תכנון ורכש מדיה, קריאייטיב, מרקום, קד"מ, יח"צ ועוד.


בראש התוכנית יעמדו פרופ' מיכאל פרי, יו"ר חברת מיצוב ומומחה בעל שם בתחומי השיווק והפרסום וד"ר מיכל שפירא, לשעבר סמנכ"ל תכנון אסטרטגי במשרדי פרסום מובילים, ראש ההתמחות בפרסום בקריה האקדמית אונו וחברת מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו. לצידם ילמדו אנשי אקדמיה בכירים וביניהם: פרופ' אריה גביוס, פרופ' ירון זליכה, ד"ר אייל מעוז, ד"ר עופר צלרמאייר.


ד"ר מיכל שפירא: "עד כה לימודי הפרסום נכללו במסגרת תארים אקדמיים אחרים, כעת משיקה הקריה האקדמית אונו תואר ראשון ייעודי בפרסום ותקשורת שיווקית. נדרשו שנים של תכנון ועבודה יסודית מול המל"ג ומול בכירי התעשייה כדי לבנות את התואר בפרסום ותקשורת שיווקית. מטרתנו בקריה האקדמית אונו לספק לעולם הפרסום והשיווק בוגרים בעלי תואר ראשון עם ידע אקדמי מעמיק בתחומים אלה".

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים
סאבו טיילור דיאב - צילום אלה פאוסט
OYSHO CASATERRA YOGA PH PR (7) (Custom)