הדוגמנית הבינלאומית שירלי בוגנים תוביל את קמפיין החורף של רשת "הגרה"

הדוגמנית הישראלית הבינלאומית שירלי בוגנים נבחרה להוביל את קמפיין סתיו-חורף 2005-6 של רשת אופנת "הגרה". הקמפיין יכלול פוסטר מדיה, קטלוג, מודעות בעיתונות היומית ובמגזיני הנשים וכן פוסטרים בנקודות המכירה בהשקעה כוללת של 1,500,000 ₪, כאשר שכרה של בוגנים יעמוד על 25,000$.



קמפיין סתיו-חורף 2005-6 של "הגרה" הינו הקמפיין הראשון מאז רכישת הרשת מאיש העסקים אביב סלהוב ע"י קבוצת אנשי עסקים בראשות יעקב תגר. את הקמפיין ילווה הסלוגן החדש: Real life, Real fashion, Real women.



שלומי טבת, מנכ"ל "הגרה": "מלבד היותה דוגמנית יפיפיה ושם נרדף להצלחה בינלאומית, שירלי מביאה איתה את שני הערכים המסמלים את הגרה יותר מכל: בשלות ויוקרה".



"הגרה" (שם המותג, חנויות ומלאי) נרכשה בתחילת 2005 ע"י חברת "הגר אופנת מעצבים בע"מ", חברה בבעלות 3 חברות, המחזיקות בחלק שווה כל אחת, לפי הפירוט הבא: "י.ת. עזדן בע"מ", "קיליאן יבוא ושיווק בע"מ" ו"א.צ. בולד בע"מ". הרשת מונה 11 חנויות ומוכרת לחנויות אופנה נוספות ברחבי הארץ. כמו כן, מייצאת "הגרה" לחנויות בארה"ב, גרמניה, ספרד ואוסטרליה.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל