הדיה, מהוותיקות והמובילות בשוק החוצות, זכתה בזיכיון הפרסום הבלעדי בקניון האופנה גינדי TLV. זיכיון זה, מצטרף לזיכיונות נוספים בהם מחזיקה החברה בבעלותה- זיכיון לשילוט חוצות על שלטי ענק באיילון כגון בית אגד, קיר גלילות, קיר ההלכה, קיר הפרסום החדש על בניין עזריאלי איילון, זיכיון הפרסום ברכבת ישראל, ניהול הפרסום בחניוני גינדי, גבעון ועוד.
הקניון מתפרש על פני 33,000 מ"ר הכולל שתי קומות מסחריות ובהן כ-200 חנויות. הוא מאגד תחת קורת גג אחת את מותגי האופנה הבינלאומיים והישראלים המובילים, מיקס מעורר חושים בין אופנת עילית למיטב הרשתות, בין קאז'ואל להוט קוטור. חוויית הבילוי במתחם תפתח צוהר לעולם האופנה במלוא עוצמתו.
"הדיה שילוט חוצות" מיתגה את כל מתחם, החל מקירות, גשרים, דרגנועים, ועד למסכים דיגיטאליים מתקדמים.
מתן גל, מנכ"ל החברה: "מדובר במתחם שעדיין לא נראה כמותו בישראל. מתחם חדשני המשלב בין מותגי על, חנויות קונספט שהושקו לראשונה בארץ, לבין תצוגות אופנה של המעצבים והמעצבות המובילים בישראל ומעניק חווית קניה שטרם הייתה בארץ.
מעבר לאמצעי הפרסום המסורתיים אנו מציעים פרסום על גבי מסכי ענק דיגיטליים מתקדמים הפזורים ברחבי הקניון והוצבו בהשקעה של מיליוני שקלים. אין ספק שגינדי שינו את חוקי המשחק והציבו סטנדרט חדש בישראל, אנו גאים לשתף איתם פעולה ולקחת חלק בפרויקט המדהים הזה".