החברה להגנת הטבע בקמפיין לשמירה על חיות הבר

החברה להגנת הטבע, הארגון הסביבתי הגדול והוותיק בישראל, אשר במשך 62 שנות קיומה פועלת לשמור על הטבע הישראלי, משיקה קמפיין להעלאת המודעות לחיות הבר שבסכנת הכחדה. את קמפיין "שומרים על חיות הבר" יובילו מעצבי דעת קהל מתחומים שונים, אשר יקראו לציבור להצטרף למאמץ הלאומי. בין מובילי דעת הקהל אשר התנדבו לסייע בשמירה על חיות הבר- מיקי חיימוביץ, שירלי בוגנים, שף חיים כהן, נירו לוי, הראל מויאל ואלי פיניש.



במהלך הקמפיין של קבוצת הפרסום BB&A , יחגגו מובילי דעת הקהל את מסיבת יום ההולדת האחרונה של הצבי הארצישראלי.



רונה כהן-מורד, מנהלת אגף השיווק של החברה להגנת הטבע:"בצד הפיתוח של המדינה, נפגעות חיות בר רבות כתוצאה מבנייה לא מבוקרת, ייבוש נחלים, ציד ודיג בלתי חוקיים ועוד. יש להבין כי השמירה על בעלי החיים שבסכנת הכחדה חשובה גם לאדם ולא רק לבעל החיים עצמו היות ואם לא נדאג לחיות ולטבע גם האדם יפגע. בחברה להגנת הטבע, אנו פועלים יום יום בנושאים אשר בגינם נפגעות החיות. משום כך, אנו קוראים לציבור הרחב להצטרף לחברה להגנת הטבע וביחד לשמור על הטבע ועל חיות הבר של ישראל למען הדורות הבאים".

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)