החורף כבר כאן-החלה עונת הקמפיינים: TNT יוצאת בקמפיין פרסום רחב לסתיו/חורף 2008

חברת "TNT" ,אופנה לצעירים, משיקה בימים אלו את קולקציית סתיו/ חורף 2008. היום פרטה החברה על המהלך השיווקי המתוכנן להתחיל השבוע הכולל פרסום בכל המדיות וקידום מכירות נרחב שנערך באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, תחת הקונספט:"TNT .virtual world, real fashion ".



המהלך יכלול שילוט חוצות בפריסה ארצית ,מודעות בעיתונות הכתובה , סרטי פרסומת בקולנוע ובאינטרנט וכן שילוט במקומות בילוי של קהל היעד- הצעירים. סה"כ היקף ההשקעה במסע הפרסום נאמד ב- כמיליון דולר.



מהחברה נמסר כי "הקמפיין מציג את עולמם הוירטואלי של בני נוער וצעירים בימינו, המתקשרים זה עם זה באמצעות בלוגים, צ'טים, מצלמות והיכרויות באינטרנט. זהו מימד אחר וחדש של המציאות היום- יומית, שאנו חיים בה. מציאות של זהויות בדויות, של תקשורת שקרית, מפגשים חברתיים מבלי לעזוב את החדר, מציאות שהיא לא מציאות, מציאות וירטואלית."



עוד נמסר כי את דניאלה פריאטיס, הדוגמנית הברזילאית הבינלאומית, שדגמנה 5 עונות רצופות ל TNT מחליפה קבוצה של 18 דוגמנים, בעלי מראה "סטריט", פשוט, מגניב, עם "קטע", בלי התחסדויות.



מיכה הוניגמן, מבעלי חברת רשת TNT מוסר כי: "הקמפיין שואב את השראתו מעולם המציאות של בני הנוער,שהוא עולם שונה לגמרי מעולם המציאות של המבוגרים. "



עוד מסר הוניגמן כי: "קונספט הקמפיין מתאים לרוח קהל היעד ,שהוא הצעירים. הקמפיין ,כמו הקולקציה, משדר רעננות ,אופנתיות ועדכניות. הצבעוניות הנועזת העונה מגבירה את תחושת העליזות."



קרדיטים:


צילום- יניב אדרי, מנהלת קריאטיב-מירב קורן, ארט דיירקטורית –טלי מיכלברג, קופיריטרית-עינת אקר, סופרוויזר- שמרית סקורניק.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)