הטוטו יוצא בקמפיין חדש לווינר עם שפה חדשה וקמפיין ויראלי נלווה

דריבליסט, תרסן הקומץ ביציע, ולדראמה, אבוקסיס, משחק חוץ, רדיוס בלי קהל – אלה הם רק חלק מההגדרות הכלולים במילון החדש למושגי ספורט המופיע בקמפיין החדש למותג ווינר. בשני סרטי פרסומת, האחד המתרחש בשפת-הים והשני במספרה, מסופרים שני סיפורים, כשהשפה המדוברת בהם לקוחה מעולמות הכדורגל והכדורסל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע, כולל גם עיתונות, רדיו ושילוט אלקטרוני ויושקעו בו כ- 3 מיליון ₪.



לצד שני הסרטים יועלה קמפיין ויראלי באינטרנט, שיאפשר לגולשים, בין השאר, להציג הסברים משלהם למונחי הספורט השונים ולהיות שותפים בבנייתה של שפה חדשה. את הקמפיין הויראלי מבצעת TBWADIGITAL.



"הלכנו צעד נוסף עם האסטרטגיה של ווינר שידע בספורט שווה כסף, כשאיחדנו את מונחי הספורט, השגורים בפי האוהדים, לשפה פרסומית, המובנת לכל", מדגיש חיים עורקבי, סמנכ"ל השיווק של מועצת ההימורים.



ווינר הוא מותג ההימורים המוביל בשוק הישראלי והכנסתו השנתית היא כ- 1.2 מיליארד ₪. הוא מהווה כ- 80 אחוז מכלל הכנסות מועצת ההימורים (20 אחוז הנוספים שייכים לטוטו), שיגיעו השנה לכ- 1.6 מיליארד ₪.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)