הייסנס יוצאת בקמפיין חדש למסכי הפלזמה וה-LCD הנשען על סקר עיתון העסקים "גלובס" שפורסם בתאריך 7.4.08, ודירג את מסך 26" של החברה במקום הראשון עם ציון 10 תוך קביעה כי "הסינים נכנסים בשיא העוצמה עם הטלוויזיה הכי טובה בבדיקה, שפשוט עושה הכל כמו שצריך",
הקמפיין שהיקפו כמיליון וחצי שקלים עולה לאוויר באמצעות חברת המיתוג והפרסום OPEN לתקופה שלשלשה שבועות ויכלול 2 סרטונים באורך של 20 שניות כל אחד ושקופית סיום של תוצאות סקר גלובס האחרון,, בערוצים 2 ו-10 ובאתרי האינטרנט.
"תמונה חדה, סאונד מעולה" – ציון 10
הקונספט המותגי שנבחר לסרטוני הקמפיין, החל משלב החדירה של המותג משלב בין יכולות הייצור הגבוהות של סין וההתפתחות הטכנולוגית שלה; תוך דגש על קידמה ועיצוב, לבין הערכים המייצגים את סין; תרבות עשירה, פילוסופית חיים מובחנת, מסורת, ידע ותבונה. אלו היוו את היסודות עליהן נשען הסלוגן הדו לשוני שיוביל את המותג והקמפיין: see the future wisely – לראות את העתיד בחוכמה
בנוסף, בקמפיין הטלוויזיוני תוצג שקופית אשר תציג את סקר "גלובס" שפורסם לאחרונה וקבע כי HISENSE 2633NEU הינו "מסך בעל תמונה מצוינת, חדה ועמודה מכל הזוויות, העיצוב אלגנטי ויוקרתי במיוחד, הסאונד חד ועוצמתי והממשק חדשני, נקי ונוח" והעניק לו ציון 10. 2 סרטונים של 120 שניות ירוצו במקביל, כאשר השפה הויזואלית יוצרת דימוי מבודל ורלוונטי למותג. הצבעוניות המובילה את המותג מורכבת מצבעי אדום וזהב המאפיינים בצורה בולטת את התרבות הסינית. השפה הפרסומית נשענת על אלמנטים סיניים מסורתיים (דרקון, קונג-פו, טווס ועוד), המשולבים בתנועה עם המוצרים עצמם.