הישג מרשים למגמת קופירייטינג בעבודי קריאייטיב. עם תום הלימודים התקבלו כשבעה מבוגרי המגמה למשרדי פרסום מובילים, ביניהם: מקאן אריקסון, שלמור אבנון עמיחי ואדלר חומסקי.
ההסבר להשתלבותם המרשימה של בוגרי המגמה נעוץ במטרה העיקרית בלימודי קופירייטינג בעבודי קריאייטיב והיא בניית תיק עבודות מעולה. תהליך גיבוש תיק העבודות בעבודי קריאייטיב כולל סדרה של מפגשים אישיים עם אידה מרקוביץ', ראש המגמה ואנשי מקצוע נוספים. העבודות הנבחרות נכנסות למגזין הפרינט של עבודי המופץ למנהלי קריאייטיב בכל משרדי הפרסום המובילים בארץ. הודות למגזין הפרינט מוזמנים בוגרים רבים לראיונות עבודה והודות לתיקי העבודות אחוז גבוה גם מתקבל לעבודה.
נוכח העובדה כי הדגש לאורך הלימודים הוא על קריאייטיב חדשני ופורץ בוגרי המגמה לא רק משתלבים בתעשייה אלא גם מובילים אותה. רבים מבוגרי המגמה מועמדים לפרסים בתחרויות מובילות בעולם ואף קוטפים אותם. ליאור שוהם אשר סיימה את לימודיה רק לפני חצי שנה כבר זכתה ב"דג זהב" וכעת היא נוסעת לפסטיבל קאן, כמו כן ישנם בוגרים נוספים אשר זכו בפרסים וביניהם אייל פדן שזכה בפסטיבל קאן על הקמפיין לדפי זהב, מתן ידידיה אשר זכה בfab על פרסומת לקטשופ היינץ ועוד.