קמפיין IF i DIE של סוכנות הקריאייטיב Mizbala ו-twentythree עלה היום לגמר בשתי קטגוריות בפסטיבל הפרסום הבינלאומי AD Stars 2011 המתקיים זו השנה הרביעית בעיר בוסאן שברפובליקת קוריאה, בשיתוף עם פסטיבל הקולנוע הבינלאומי הגדול ביותר באסיה וחברת Adobe.
לפסטיבל הוגשו השנה 7,130 עבודות מ-46 מדינות. זו השנה השנייה שבה סוכנות ה-Mizbala לוקחת חלק בפסטיבל, כאשר בשנת 2009 הייתה הנציגה הישראלית הראשונה מאז היווסדו של הפסטיבל אשר זכתה גם ב-6 פרסים עבור קמפיינים שונים. אפליקציית הפייסבוק IF i DIE של חברת הסטארט אפ הישראלית Willook, מאפשרת לכל גולש להשאיר מסר טקסטואלי או וידאו אחרון אשר יתפרסם בפרופיל הפייסבוק שלו לאחר מותו. ב
מסגרת הקמפיין נוצרה פעילות ייחודית ופרובוקטיבית אשר התבססה על רשתות חברתיות מבוססות מיקום, קרי פורסקוור ופייסבוק פלייסס. באמצעות טכנולוגיה שפותחה, אותרו אלפי אנשים מסביב לעולם בזמן אמת אשר קיבלו מסר פרסונאלי במקום בו שהו ועודדו להתקין את האפליקציה לפני שיהיה מאוחר מדי.
הקמפיין והאפליקציה זכו לחשיפה תקשורתית ענפה, אשר כללה הופעות טלוויזיוניות מרובות, עיתונות ותוכניות רדיו, ביניהן ברשתות פוקס ניוז, מטרו, Today ובמאות אלפי אתרים ברשת. בעקבות הצלחת הקמפיין, הוקלטו אלפי הודעות על ידי הגולשים וחברת הסטארט אפ קיבלה מספר השקעות חדשות ממשקיעים פרטיים בארה"ב, ביניהן מיוצאי חברת גוגל.