המפרסם מצלצל פעמיים: בר רפאלי נבחרה להוביל קמפיין בינלאומי נוסף

אחרי קמפיין סמסונג אותו נבחרה הדוגמנית המפורסמת להוביל, בר רפאלי נבחרה בשנית להוביל קמפיין בינלאומי-הפעם לקולקציית שנת 2007 של מעצב התכשיטים האיטלקי מרקו ביצ'גו, המיוצג בישראל על ידי רשת תכשיטי מילר.



רפאלי הצטלמה לאחרונה באי סרדיניה בדרום איטליה, בנוכחות המעצב. הקמפיין העולמי של המעצב האיטלקי מרקו ביצ'גו יושק בתחילת 2007, בלמעלה מ-30 מדינות ובהן ישראל באמצעות רשת תכשיטי מילר.



חיים מילר, מנכ"ל רשת "מילר" ובעליהאמר כי "מרקו ביצ'גו הינו אחד מהמעצבים המובילים והמבוקשים בעולם, עם קולקציות הנמכרות בחנויות היוקרה הנחשבות ביותר בינהם; SAKS FIFTH AVENUE , בניו יורק. היה זה רק מתבקש כי ייקח את אחת מהדוגמניות המובילות והמתחזקות בעולם. זו גאווה גדולה שלקחנו חלק בהחלטה של בחירת הדוגמנית שתוביל את המותג."



הקמפיין בהובלתה של רפאלי צפוי לעלות בישראל על ידי משרד הפרסום של מילר – "ברוקנר נטע" בהשקעה צפויה של 200,000$.



רשת תכשיטי "מילר", בבעלותם של חיים ומוניקה מילר, הוקמה לפני 28 שנה ומונה חמש חנויות. הרשת מציעה באופן בלעדי את תכשיטי היוקרה של מעצבי העל הבינלאומיים רוברטו קוין, אורלנדו אורלנדיני, מרקו ביצ'גו, פונטה וקיו, פיירו מילאנו, מאטיולי, רוברטה פורטי ומורלטו, וכן תכשיטים בעיצוב סטודיו "מילר" – בית העיצוב הפרטי של הרשת.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)