הנהלת איגוד חברות הפרסום החליטה להפעיל את סמכותה כוועדת אתיקה

הנהלת איגוד חברות הפרסום קיימה ישיבה מיוחדת שלא מן המניין והחליטה להפעיל את סמכותה כאמור בסעיף 75 (ג) לתקנון האיגוד ולמלא את תפקידיה של ועדת האתיקה של האיגוד.



הנהלת האיגוד החליטה כי במסגרת זו היא תפעל במרץ לפתרון כל מחלוקת ו/או כל בעיה אחרת כפי שיידרש מעת לעת בעניינים של אתיקה מקצועית בין חברת פרסום אחת לרעותה ו/או בין מנהליהן ועובדיהן של חברות הפרסום, ו/או בין חברות הפרסום ומנהליהן ועובדיהן לבין האיגוד עצמו ו/או מי מגופיו או עובדיו ובין כל הללו לבין עצמם.



עוד נאמר בהחלטת ההנהלה כי מתכוונים לקחת חלק פעיל בסוגיות אתיקה שבין פרסומאים, ולהביא לאישור האסיפה הכללית שורה של צעדים, החל משימוע לחברים ועד הטלת סנקציות על מנת להביא לחיזוק האתיקה בענף הפרסום.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)