לפי ניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" בנובמבר במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "yes HD– חרדים רוקדים", של פרסום מקאן אריקסון. היא זכתה ב-66 נקודות – 19% עבור תרומה למותג ו-28% עבור קריאטיביות. במקום השני: "פריזמה – ילד מתכנן ערסל לעתיד", של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 35 נקודות – 12% עבור תרומה למותג ו-11% עבור קריאטיביות. את המקום השלישי חולקות שתי פרסומות: "בזק – הכי טוב בבית" , של פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, עם 31 נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו-5% עבור קריאטיביות, ו"ביטוח ישיר – יוון – רץ לבטח כרכרה" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R עם 31נקודות – 12% עבור תרומה למותג ו-7% עבור קריאטיביות. במקומות הבאים זכו: 4. טוטו – סינים + צומת ספרים – אבא במאה 5. ניקול – פלסטיק אוטם, קסם במטבח 6. אל על – יעדים – מכינים את השמיים 7. HOT בובות – מירי בוהדנה וגל גדות פלקטים 8. סלקום – מכיר אותו, מכיר אותו 9. ספרינג טי – מתחת למים.