הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" בדצמבר: רנו – עידו רוזנבלום – "לא תיכנס!"

על פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש דצמבר 2009 במשאל שעורך אתר SHIVUK בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: "רנו – עידו רוזנבלום – "לא תיכנס!" של פרסום גליקמן נטלר סמסונוב. הפרסומת זכתה ב-69 נקודות – 26% עבור תרומה למותג ו-17% עבור קריאטיביות.



במקום השני: "שטראוס סקי – חקלאי פלפלים – להרגיש את המרקם" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 54 נקודות – 21% עבור תרומה למותג ו-12% עבור קריאטיביות.



במקום השלישי: "YES הקלטה מרחוק ב- smsבני ישראל במצרים", של פרסום מקאן אריקסון, עם 47 נקודות – 14% עבור תרומה למותג ו-19% עבור קריאטיביות.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)