לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש יוני 2009 במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: הבינלאומי – טוק טוק טוק זה אני היועץ – אסי כהן של פרסום גליקמן נטלר סמסונוב. הפרסומת זכתה ב-58 נקודות – 18% עבור תרומה למותג ו-22% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "קינלי פירות עדין – less is more. שירלי בוגנים מסירה איפור של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 46 נקודות – 14% עבור תרומה למותג ו- 18% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "טבע לוסק – לך תדע מתי צרבת – 2 אמהות ותינוק", גם היא של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 28 נקודות – 12% עבור תרומה למותג ו-22% עבור קריאטיביות.