הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש", ינואר 09: אורנג' – יחד הכל מתחבר – דובים בקרחונים

לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש ינואר 2009 במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: " אורנג' – יחד הכל מתחבר – דובים בקרחונים" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. הפרסומת זכתה ב-65 נקודות – 23% עבור תרומה למותג ו-19% עבור קריאטיביות.



במקום השני: "ויסוצקי – טעמים מכל העולם עם יצפאן" של פרסום יהושע TBWA, עם 43 נקודות – 15% עבור תרומה למותג ו- 13% עבור קריאטיביות.



במקום השלישי: "אלרין – לנשום חזק – מטריה ועיתון עפים לפנים" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 39 נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו-13% עבור קריאטיביות.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)