לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש יולי 2009 במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: "אורנג' – 3 שיחות על קו אחד – תמונות על קירות" של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. הפרסומת זכתה ב-47 נקודות – 17% עבור תרומה למותג ו-13% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "מעדנות בורקס – ילד זר – מי אתה? מי אתם?" של פרסום גליקמן נטלר סמסונוב, עם 45 נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו-19% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "שטראוס אחלה – שפת הקנולה – טחינולה…", של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 37 נקודות – 13% עבור תרומה למותג ו-11% עבור קריאטיביות.