משרד הפרסום 'וילנאי' זכה בתקציב הפרסום 'פרביטל' היצרנית והמשווקת הותיקה והגדולה בישראל של משטחי שיש למטבח ולאמבט. תקציב הפרסום עומד על כ- 1.5 מיליון ₪ בשנה.
במהלך יוני הקרוב יעלה קמפיין אינטרנטי רחב היקף למשך כמה חודשים שיתמקד בהעלאת מודעות בקרב אדריכלים ולקוחות סופיים.
כמו כן, חתמה חברת 'פרביטל' על שת"פ מסחרי להטמעת תוכנת CRM מתקדמת, אשר תשביח את מערך שירות הלקוחות של החברה ותאפשר מעקב אחר ביצועים.
היקף העסקה נאמד בכ- 100,000 ₪.
אורי סלע, מנהלת שיווק סקטור פרטי בחברת 'פרביטל גרניט' מוסרת :"מטרתה העיקרית של הרכישה הינה להמשיך את חזון החברה, המעמיד את הלקוח והטיפול בו בראש סדרי העדיפויות".