אבי מוטולה, מנכ"ל "נגב", הודיע היום על בחירתו באדלר חומסקי & ורשבסקי כמשרד הפרסום של החברה. בכך גבר אדלר חומסקי & ורשבסקי על באומן-בר-ריבנאי, גלר-נסיס וענבר-מרחב-שקד שהתמודדו אף הם במכרז של "נגב". אדלר חומסקי & ורשבסקי יטפלו לא רק בפרסום "נגב" בישראל, אלא גם בארצות הברית ומזרח אירופה. תקציב הפרסום של החברה לשנת 2008 מוערך ב-6 מיליון שקל.
אבי מוטולה: "בחרנו באדלר חומסקי & ורשבסקי ללוות אותנו כשותף אסטרטגי במהלכים אותם מתכננת החברה להוביל, כשהמרכזי הוא הכפלת הפעילות בשוק הבינלאומי".
כזכור, התמנה אבי מוטולה למנכ"ל "נגב" בחודש יולי האחרון, ועם מינויו ערך שינוי משמעותי באסטרטגיית השיווק של החברה. לחברת "נגב", המתמחה במתן פתרונות עיצוב כוללים לבנייה ושיפוץ הבית, 16 סניפים, מהם 5 בחו"ל.