אסטרטגיית הפרסום החדשה תלווה בקמפיין פרסומי עם צמד השחקנים אסי כהן ומאור כהן, אשר ילוו את כל סרטי הפרסום של החברה בשנה הקרובה, בתפקיד הבלשים שאסי וקלאץ' – באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון" תחת הסיסמא: "לשלם יותר זה פשע". הסרט באורך 45 שניות הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון ויעלה בטלוויזיה, הערב 4.6.06 בערוץ 2, בערוץ 10 ובאתרי האינטרנט.
ההשקעה הכוללת בקמפיין ההשקה הראשון: 600,000 $.
חברת ביטוח ישיר יוצאת באסטרטגיית פרסום חדשה המדגישה את "אהבת הנהיגה". ממחקרים שערכה החברה עם משרד הפרסום מקאן אריקסון מתברר כי הנהג הישראלי מאוד אוהב לנהוג ובמקרים רבים הנהיגה והרכב הם בין האהבות המשמעותיות ביותר בחייו. גם בדיקות בקרב נשים נוהגות מסתבר כי אהבת הנהיגה חזקה מאוד.
רענן סעד סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, אמר היום בנושא: " מטרת הקמפיין החדש היא חיזוק תפיסת המחיר של ביטוח ישיר ויצירת חיבור אמוציונאלי בין החברה ללקוחותיה סביב ערך "אהבת הנהיגה".