חברת שרש SOURCE המתמחה בייצור מוצרי הנעלה ואביזרים למטיילים מעלה לראשונה קמפיין פרסומי הנושא את המסר: שרש- נח, שימושי ומאד אופנתי. הקמפיין תומך בערכי המותג ומציג את התחושה אותה מבקשת שרש לספק לקהל לקוחותיה הנאמן: "יותר שרש- יותר חופש".
הקמפיין יעלה לאוויר ב- 25.04.05 וימשך כשבועיים ויתמקד בשילוט חוצות ברחבי הארץ,
בעיתונות היומית ובעיתונות המקצועית.
הקמפיין הופק באופן עצמי על-ידי חברת שרש ותקציבו הכולל עומד על כ- 350,000 ₪.
סיסמת הקמפיין : "ללכת על החופש".