חגיגה בכוורת: הדבורה של האני נאט צ'ריוס בשיתוף פעולה עם הדבורה של סיינפלד

שיתוף פעולה בין נסטלה ומפיצי סרט האנימציה החדש של ג'רי סיינפלד, "כוורת בסרט". החברה פותחת בקמפיין שיווקי חדש, בהיקף של 800 אלף ₪, לרגל השקת פעילות משותפת בין דגני הבוקר האני נאט צ'ריוס והסרט.



במסגרת שיתוף הפעולה, כל הרוכש את דגני הבוקר של נסטלה האני נאט צ'ריוס יקבל כרטיס שני לסרט חינם. שיתוף הפעולה יתוקשר באמצעות דמות הדבורה אותה מדובב בסרט ג'רי סיינפלד, אשר מופיעה על גבי אריזות דגני הבוקר.



הקמפיין בהשקעה של כ- 800 אלף ש"ח, הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן ויימשך שבועיים. הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה המראה קטעים נבחרים מהסרט בדיבובו של ג'רי סיינפלד.



לדברי איילת תורן דובר, מנהלת השיווק חטיבת הדגנים באסם: " דגני הבוקר האני נאט צ'ריוס הינו מוצר הנמצא בחזית המוצרים הבריאים בקטגוריית הילדים בזכות הדגנים המלאים, הוטימינים והסידן שהוא מכיל. כחלק מהאסטרטגייה של דגני בוקר נסטלה אנו תומכים במותג האני נאט ציריוס באמצעות מבצעים, שמתאימים לבילוי משפחתי של ההורים והילדים יחד ,כדוגמת צפייה בסרט "כוורת בסרט".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)