יוניליוור ישראל עולה בקמפיין חדש לקרם הלחות הרב שימושי של דאב, עם מרכיבי הלחות וההזנה האקטיביים, המזינים את העור והופכים אותו לרך ונעים למגע.
הקמפיין, בהשקעה של כ- 200 אלף ₪, באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי, יכלול מודעות בעיתונות נשים, לייף סטייל ומגזינים, תחת הסיסמא: "מעכשיו כל אישה יכולה לאהוב את הגוף שלה…". הקמפיין ממשיך את המהלך של דאב בו נשים אמיתיות מובילות את הקמפיין.
הקמפיין מדגיש את יתרונו של קרם הלחות הרב שימושי החדש של דאב לטיפוח מושלם של כל הגוף, ולטיפוח אזורים יבשים במיוחד.