יוניליוור ישראל איחדה את הטיפול בפעילויות הפרסום של המותגים הבינלאומיים במשרד מקאן אריקסון

יוניליוור ישראל בחרה במשרד הפרסום מקאן אריקסון לנהל את מערך הפרסום של המותגים הבינלאומיים. יוניליוור ישראל, שניהלה עד כה את תקציבי הפרסום שלה בחמישה משרדים נפרדים, ביקשה לאחד את הפעילות הפרסומית של מותגים אלה במשרד אחד. תקציבי המותגים הישראלים: תלמה, בייגל בייגל, קליק, 778 ואפיכל יישארו ויטופלו במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.



במכרז על תקציב הפרסום של המותגים הבינלאומיים התמודדו משרדי הפרסום ראובני פרידן (שטיפל במותגים אקס, סיף, מיונז הלמנס, בלובנד ומזולה), , פוגל-אוגלבי (שטיפל במותגים דאב ובדין), JWT (שטיפל במותגים פינוק וליפטון), גיתם BBDO, שניגש במשותף עם ליניאל זינגר (שטיפל במותג קנור) ומקאן-אריקסון.



יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "ברצוני להודות מקרב לב לכל משרדי הפרסום שלקחו חלק במכרז ובמיוחד למשרדי הפרסום שליוו אותנו בשנים האחרונות ותרמו רבות להצלחתנו:


לפוגל אולגבי שעזר לנו במיתוג המוצלח של דאב, לראובני פרידן על העבודה וההצלחה השיווקית עם המותג AXE, ל-JWT על העבודה הטובה עם המותג ליפטון, ותודה לליניאל על העבודה הנהדרת עם המותג קנור וקודם לכן עם מזולה. כל המצגות שהוצגו בפנינו היו מקצועיות מאוד והבחירה לא היתה קלה. בסופו של תהליך, אנו גאים מאד בבחירה של משרד הפרסום מקאן אריקסון ומאחלים לו הצלחה".



בעקבות הזכייה במכרז ינהל משרד הפרסום מקאן אריקסון את פעילות הפרסומית של המותגים קנור, ליפטון, מזולה, בלובנד, סקיפי, , הלמנס, דאב, בדין, לוקס, AXE, פינוק וסיף.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)