"יפעת בקרת פרסום" מציגה את דירוג הפרסום לחודש פברואר 2009


בתחום תתי הענפים, תחום ענף רשתות שיווק מוביל בפרסום עם הוצאה ריאלית של כ5.7 מליון דולר. קו אופ הריבוע הכחול הוא המפרסם המוביל בקטגוריה עם המשך ההשקה של מגה בול בכיכובו של אברי גלעד באמצעות מקאן אריקסון. במקום שני בקטגוריה ממוקמת סופרפארם שממשיכה את מומנטום הפרסום הפנטסטי מ2008 עם המשך מבצעי happy sale באמצעות באומן בר ריבנאי. המשביר החדש לצרכן ממוקם במקום השלישי בקטגוריה עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-920 אלף דולר. המשביר החדש לצרכן מקדם את מועדון club365 במבצעי 1 + 1 באמצעות מקאן אריקסון.


מר יעקובי:"חברות המזון נלחמות במיתון בשלל הנחות, ולראייה מבצעי הגרלת המחשבים של ביסלי והטבות ברכישת מסאז' של "FITNESS".



קטגוריית הרכב הפרטי בולטת בפברואר במקום השני עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-3.2 מליון דולר .


שברולט בולטת בפרסום בקטגוריה עם הוצאה ריאלית של כ-314 אלף דולר, ופרסום בולט לדגם אביאו 5 החדש תחת הסלוגן "הכי חסכונית בדלק הכי עשירה באבזור" באמצעות גלר נסיס. במקום השני יונדאי i10 "הממגנטת" באמצעות שלמור אבנון עמיחי, ואילו וולבו ממוקמת במקום השלישי בקטגוריה עם פרסום לדגמים: xc60, s80 ו-s60 באמצעות מקאן אריקסון.


קטגוריית הסלולר ממוקמת במקום השלישי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2.3 מליון דולר.


סלקום מובילה בפרסום בקטגוריה ואחראית על כ-50% להוצאה מהפרסום שלה. סלקום מזמינה אותנו לבית של המוזיקה הישראלית בקמפיין מושקע של גיתם BBDO ומציגה את סדרת הוויראליטי הראשונה עם דנה אינטרנשיונל.


במסגרת הבחירות הארציות, ממשלת ישראל בולטת גם היא בפרסום פברואר עם הוצאה ריאלית של כ-1.7 מליון דולר המחולקת בין משרד הפנים עם קמפיין "מי שמדבר משפיע". רשות המים עם "ישראל מתייבשת" ומשרד ראש הממשלה עם תוכנית סיוע לניצולי שואה באמצעות לפ"מ.



המפרסם הגדול ביותר בחודש פברואר הינו קבוצת שטראוס- בתקציב של 2.25 מיליון $. נתי יעקובי מציין, שחברות המזון מובילות את טבלת המפרסמים בווליום ניכר. קבוצת שטראוס במקום הראשון עם פרסום למיתוג חדש תחת הסלוגן "מדהים מה אפשר ליצור מהדברים הפשוטים בחיים", ועם קינוחי היוגורט החדשים באמצעות שלמור אבנון עמיחי. שטראוס מפרסמת גם את פסק זמן רול של עלית באמצעות באומן בר ריבנאי.



יוניליוור ישראל במקום השני עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2.2 מליון דולר. יוניליוור עולים מחדש עם קמפיין למזולה שכ-30% מהיקפו הכספי הושקע באינטרנט באמצעות מקאן אריקסון ועם חטיפי הדגנים של "משטרת הפינוק" בכיכובה של אורנה בנאי באמצעות באומן בר ריבנאי.


אסם במקום השלישי בטבלת המפרסמים עם פרסום לביסלי עם הגרלת לפטופ של LG באמצעות גלר נסיס ונסטלה FITNESS עם מסאז' יוקרתי בחצי מחיר באמצעות ענת הראל.



נתי יעקובי מנכ"ל "יפעת מחקרי מדיה" מציין, שבלטו בחודש פברואר הקמפיינים של חברת
YES– לערוץ YES STARS DRAMA בכיכובה של יעל פוליאקוב באמצעות מקאן אריקסון.


בנק מזרחי טפחות ממוקם במקום השלישי בטבלת המותגים עם פרסום למזרחי אישי live "בנקאי אישי בסניף הזמין מהבוקר עד הערב" באמצעות ראובני פרידן.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)