יקבי רמת הגולן, ממשיכים את היצירה ועולים, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע, בקמפיין טלוויזיוני תחת הקונספט: "יקבי רמת הגולן- ארץ היין" בהיקף השקעה של כ- 800 אלף ₪. יקבי רמת הגולן יצאו בשנה שעברה במהלך אסטרטגי שיווקי לזהות מותגית חדשה המבוססת על נכסיות המותג באזור הגידול – רמת הגולן. מטרת המהלך לחזק את יקבי רמת הגולן כמותג אב אשר מקרין ערך לתתי המותגים הפועלים תחתיו: ירדן, גמלא וגולן.
לדברי מנהל אגף השיווק של יקבי רמת הגולן, בנצי אלישע: "דווקא בתקופה קשה זו, אנו מרימים את הראש וגאים להציג את היצירה, פרי כפינו. דווקא עכשיו, כשעל מרקע הטלוויזיה עולות תמונות מלחמה בלתי פוסקות, מצאנו לנכון להביא לצופה חוויה אחרת ומרגשת מהצפון, חוויה של "ארץ היין"- תמונות הארץ היפה, אנשיה ויצירתם".
הקמפיין יעלה הערב ( יום חמישי 3.8.06) למשך שבועיים בערוץ 2.