כלי חדש יאפשר למפרסמים להעלות תמונות על גבי מתקני פרסום

חברת JCDecaux בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס, עמודי רחוב ומכווני תנועה בתל אביב-יפו, משיקה כלי חדש באתר החברה שמאפשר למפרסמים להעלות מודעות שברשותם – ולראות באופן מיידי כיצד הן יראו על מתקני הפרסום של JCDecaux בתל אביב. הכלי החדש יאפשר למפרסם לקבל הצצה כיצד יראה הקמפיין הסופי.



עבור המפרסמים מדובר בכלי יעיל במיוחד שיחסוך זמן רב, משאבים, ואף יעניק מרחב תמרון נרחב לאישור קמפיינים עתידיים. ניתן לעלות כל מודעה ולראות כיצד תופיע על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה של JCDecaux, לבחון את הנראות והבולטות שלה ביחס לסביבה, והאם היא תמשוך את תשומת ליבם של העוברים ושבים. הכלי החדש פתוח לכלל קהל הגולשים



פיליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: "אנחנו כחברה תמיד חושבים איך להעניק ללקוחתנו את הכלים המתקדמים ביותר, בכדי למקסם את מטרות הקמפיין שלהם. הכלי החדש יאפשר במידה רבה למפרסמים לחזות כיצד יראה הקמפיין הפרסומי שאותו יעלו בעתיד, כבר בשלב הסקיצות. מפרסם שמשתמש בפרסום העסק שלו בשילוט קבוע, יוכל בעזרת הכלי לראות כיצד יימצא את הפוטנציאל השיווקי דרך מודעות פרסום במקומות נוספים".

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)