כלי חדש יאפשר למפרסמים להעלות תמונות על גבי מתקני פרסום

חברת JCDecaux בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס, עמודי רחוב ומכווני תנועה בתל אביב-יפו, משיקה כלי חדש באתר החברה שמאפשר למפרסמים להעלות מודעות שברשותם – ולראות באופן מיידי כיצד הן יראו על מתקני הפרסום של JCDecaux בתל אביב. הכלי החדש יאפשר למפרסם לקבל הצצה כיצד יראה הקמפיין הסופי.



עבור המפרסמים מדובר בכלי יעיל במיוחד שיחסוך זמן רב, משאבים, ואף יעניק מרחב תמרון נרחב לאישור קמפיינים עתידיים. ניתן לעלות כל מודעה ולראות כיצד תופיע על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה של JCDecaux, לבחון את הנראות והבולטות שלה ביחס לסביבה, והאם היא תמשוך את תשומת ליבם של העוברים ושבים. הכלי החדש פתוח לכלל קהל הגולשים



פיליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל מוסר כי: "אנחנו כחברה תמיד חושבים איך להעניק ללקוחתנו את הכלים המתקדמים ביותר, בכדי למקסם את מטרות הקמפיין שלהם. הכלי החדש יאפשר במידה רבה למפרסמים לחזות כיצד יראה הקמפיין הפרסומי שאותו יעלו בעתיד, כבר בשלב הסקיצות. מפרסם שמשתמש בפרסום העסק שלו בשילוט קבוע, יוכל בעזרת הכלי לראות כיצד יימצא את הפוטנציאל השיווקי דרך מודעות פרסום במקומות נוספים".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)