לאחר 30 שנה: טריומף אינטרנשיונל העבירה את תקציב הפרסום מבאומן-בר-ריבנאי ליהושוע TBWA

המעבר מחברת הפרסום "באומן בר ריבנאי" אל יהושוע TBWA נעשה בהמשך לשינויים רבים שחלו בחברה בתחום השיווק לאחר כניסתו של המנכ"ל החדש עופר נוינר.



תקציב הפרסום הוא כ-3.5 מיליון ₪ בשנה.



המעבר נעשה לאחר שתקציב הפרסום של טריומף אינטרנשיונל נמצא אצל באומן כ-30 שנה ובטריומף הרגישו צורך בשינוי ובהתחדשות.



יהושוע TBWA הינו משרד יצרתי ובעל ניסיון רב בתחום האופנה והמעבר אליו הינו צעד נכון לחברה.



חברת טריומף אינטרנשיונל מודה ומעריכה את "באומן– בר – ריבנאי" על השירות שהמשרד נתן לה במשך שנים רבות.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)