לימור גולדשטיין ומיקה שדה יובילו את קמפיין החורף של המעצבת דורית שדה

שחקנית התיאטרון, הקולנוע והטלוויזיה לימור גולדשטיין נבחרה להוביל את קמפיין חורף 2005-6 של המעצבת דורית שדה. את קמפיין "נקודות", הקו הצעיר של המעצבת, תוביל מיקה שדה, זמרת צעירה ("כוכב נולד 2") ובתה של המעצבת.



הקמפיין יכלול צילומים ליחסי ציבור, מודעות בעיתונות היומית, במגזיני הנשים ובמקומונים, וכן פוסטרים בחנויות הרשת בהשקעה כוללת של כ-100,000 ₪.



הבחירה בלימור גולדשטיין (37) ממשיכה מגמה הולכת ומתרחבת בארץ ובעולם של העדפת פרזנטוריות בוגרות על פני דוגמניות צעירות לקמפיינים של אופנה וטיפוח הפונים לקהל יעד של נשים מעל גיל 30.



המעצבת דורית שדה: "לימור מביאה איתה ערכים של יופי, כישרון ואישיות יוצאת דופן. היא התגלמות האשה עבורה אני מעצבת. מיקה היא הסיבה שהתחלתי לעצב קו צעיר יותר, ואך טבעי שהיא תדגמן אותו בעצמה."



למעצבת דורית רשת בת ארבע חנויות, ובגדיה משווקים בכ-50 חנויות אופנה ומעצבים ברחבי הארץ, כמו גם בחנויות נבחרות בארה"ב. רשת דורית שדה מעסיקה כ-40 עובדים בייצור ובתפעול החנויות.


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים
סאבו טיילור דיאב - צילום אלה פאוסט
OYSHO CASATERRA YOGA PH PR (7) (Custom)