חברת נירלט יוצאת במהלך אסטרטגי הפונה לצרכן הפרטי תחת הסלוגן " לכל חלום יש צבע". לשם כך, יוצאת החברה בקמפיין בהיקף של מיליון דולר. בשלב ראשון יעלה הקמפיין בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10. הקמפיין מבית פוגל אוגילבי ובבימויו של אוהב פלנץ.
הקמפיין יכלול שני סרטונים בסרטון הראשון, בחורה צעירה נכנסת לדירה מדהימה ובידה ארגז. הבחורה מסתובבת בדירה החדשה, נרגשת מהעיצוב והצבעים כשלפתע טריקת דלת מעירה אותה ובן זוגה נכנס עם ארגז. אז מתגלה שהדירה ריקה ולבנה וכל מה שראתה היה פרי דמיונה. הקריינות שמסכמת את הסרט אומרת: " אם את יכולה לדמיין את זה, אנחנו יכולים לצבוע את זה". בסרטון השני בחורה צעירה נכנסת לחדר ילדים צבוע בצורה מרהיבה. היא נכנסת בשקט כדי לא להעיר את הילד, היא מתלהבת מהחדר כשלפתע בעלה מחבק אותה מאחור והיא "מתעוררת" מהחלום. באותו רגע, מתגלה שהיא בהריון מתקדם והחדר הוא למעשה /מחסן/חדר כביסה.