לעומק התודעה זוכה בתקציב הספארי ואיסוזו משאיות

משרד הפרסום 'לעומק התודעה' ממשיך לצמוח ולהתרחב. לאחרונה זכה המשרד בשני תקציבים משמעותיים, צירפו את ורד קסטל שתיל מקבוצת משטראוס גרופ כסמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה ומצבת העובדים התרחבה לכ-40 עובדים וזאת בניגוד לפיטורים הרבים המתחוללים בענף.


לאחר כ-4 שנים במשרד הפרסום בריקמן החליטו בספארי ר"ג להתרענן ולהעביר את התקציב, כמיליון ₪ לידיהם של זיו ואון. בנוסף, מותג המשאיות הנמכר בישראל 'איסוזו' ייפרד בקרוב ממשרד הפרסום קונספטיקה (מקבוצת באומן- בר-רבינאי) ויעבירו את התקציב כ- 2 מיליון ₪ גם כן ל'לעומק התודעה'.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)