לראשונה בישראל: מקבץ פרסומות באורך של 4.5 דקות רצופות


קבוצת שטראוס עלית תציג מחר בברייק פרסומות של גמר "כוכב נולד 4" בערוץ 2 במשך 276 שניות רצופות (כ- 4.5 דקות) את מקבץ פרסומות שיכלול את 8 המותגים המובילים של הקבוצה.



המותגים שיוצגו: מילקי שטראוס, פרה עלית, אחלה שטראוס, עוגות עלית , גבינות שטראוס, אקטימל, פלטינום עלית ויטבתה



אירית שפייזמן, מנהלת מטה השיווק הקונצרני של הקבוצה אמרה היום :שטראוס-עלית תציג לראשונה מקבץ פרסומות באופן רציף עם המותגים המובילים של הקבוצה . זו הפעם הראשונה בה חברה מסחרית לוקחת ברייק שלם . מדובר באחד מאירועי המדיה הגדולים ביותר בטלוויזיה ושטראוס-עלית חברת המזון הגדולה רואה באירוע הזדמנות נפלאה להגיע לקהל לקוחותיה עם מגוון מוצריה.



צביקה ליבליך, סמנכ"ל השיווק של קשת אמר היום: אין ספק שגמר כוכב נולד הינו אירוע מדיה גדול בישראל המאפשר כר נרחב לפעילות שיווקית ייחודית ובמסגרתו תחשוף שטראוס-עלית באופן יוצא דופן את מוצריה לקהל רחב של צופים.


אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)