טרנס גלובל מקבוצת יורוקום תקשורת דיגיטאלית מעלה בימים אלה קמפיין טלוויזיה ראשון לטלפונים DECT, הטלפונים האלחוטיים של יונידן, באמצעות משרד הפרסום בריקמן תחת הסלוגן "תתקדם ליונידן".
מטרת הקמפיין, שיעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים, בעיתונות הארצית ובנקודות המכירה, להציג את הטלפונים החדשים של יונידן, מובילה עולמית בטכנולוגיות אלחוטיות, תוך הדגשת איכות השמע וטווח הקליטה הרחב. היקף הקמפיין נאמד ב- 2 מליון ₪.
זו הפעם הראשונה מאז כניסת טכנולוגיית ה- Dect לישראל שבו עולה קמפיין בהיקף גדול בתחום הטלפונים האלחוטיים.
קרדיטים :
חברת הפקה: אייל גפן הפקות
במאי: אייל גפן
צלם: דני שניאור
משרד פרסום: פרסום בריקמן
מנהל אסטרטגיה: דני בירו
מנהל קריאיטיב: יותם שרון
קופירייטר: אורן מאיר
סופרוויזרית: עירית מעייני
מנהלת הפקה: קורן נגר
תקציבאית: לי טישלר