לראשונה בישראל: קמפיין תדמית ל- LAVAZZA

חברת פאוזה, מקבוצת מי עדן, משיקה החודש את LAVAZZA BLUE, תחת הסלוגן "הדור הבא של מכונות האספרסו". בקמפיין ההשקה, באמצעות משרד הפרסום "אפיקים B2B", יושקעו כ- 1.5 מיליון ₪.



זו הפעם הראשונה בה עולה בישראל קמפיין תדמית למותג LAVAZZA. חברת פאוזה, אשר הציגה הצלחה מוכחת בשיווק LAVAZZA – מותג הקפה מספר 1 בעולם – בשוק הישראלי, קיבלה לאחרונה את הזיכיון לשיווק סדרת מכונות הקפה המעוצבות LAVAZZA BLUE באופן בלעדי.



הקמפיין, ישלב פעילות תדמיתית למותג LAVAZZA לצד השקת סדרת מכונות הקפה החדשה. הויז'ואלים שיובילו את הקמפיין הם לא אחרים מאשר הצילומים מתוך לוח השנה המעוצב והסקסי של LAVAZZA הבינלאומית, אשר צולם על ידי הצלם-אמן הספרדי אוג'יניו רקואנקו, והושק לקראת 2007.



לדברי מנכ"ל פאוזה, אודי צ'צ'יק: "כחברה המובילה בתחומה, פאוזה שמה לה למטרה להביא ללקוחותיה את הפתרונות המגוונים והחדשניים ביותר. מכונות הקפה מסדרת LAVAZZA BLUE מתאימות לשוחרי העיצוב במשרד הקטן והמתקדם ובמטבח הביתי".



קמפיין הפרסום לסדרת LAVAZZA BLUE יעלה באפיקי המדיה השונים למשך כחודשיים ויכלול פרסום בטלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ושילוט חוצות.

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Kiprun Brand Reveal _ באדיבות דקטלון
הייטק