לראשונה: קמפיין ל"'שישי משפחתי"


תנועת "שישי משפחתי" יוצאת בקמפיין פרסום שיכלול סרטי פרסומת בטלויזייה, בעיתונות הכתובה, שלטי חוצות וקמפיין אינטרנט. מטרת הקמפיין להדק את הקשר של התא המשפחתי החם, הישיבה המשותפת של המשפחה סביב שולחן אחד לארוחה, לשיחה, להחלפת חוויות, העלאת בעיות , מציאת פתרונות והידוק הקשר בין המשפחה.



הקמפיין מתאר זוג בערב שישי היושבים לבדם ושומעים ילדים, נכדים העולים במדרגות אבל הם לא מגיעים אליהם אלא לשכנים….


קבוצת היזמים שתעמוד בראש צוות ההסברה של תנועת "שישי משפחתי" הינה: יעקב נאמן, אסף חפץ, משה ליאון, ראובן אדלר, גבי אופיר, ראובן שיף, שמעון שובל, טל ברודי, בועז וקסמן, דני רופ, רמי מנדל , נטלי עטיה, ג.יפית ועוד.



משרד הפרסום: קואטרו מקבוצת אדלר חומסקי$ ורשבסקי.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)