מבשלות בירה ישראל עולה בקמפיין חדש לבירה טובורג בהשקעה של מיליון דולר

מבשלות בירה ישראל עולה בקמפיין פרסום חדש למותג הבירה טובורג, באמצעות משרד הפרסום, שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של מיליון דולר. הקמפיין החדש, הופק במשותף עם טובורג העולמית והינו קמפיין בינלאומי שיעלה ברחבי העולם ואירופה וממשיך את הקו הפרסומי של Make room for Fun ונחתם בסיסמא– Tuborg Open up.


הסרטון צולם ברומניה, בבית בו גר בעבר בנו של הרודן צ'אוצ'סקו. הסרט מציג צעיר, הדוחק בהוריו לצאת לחופשה בהוואי על חשבונו, וכשהבית סוף סוף פנוי – פותח בקבוק טובורג ונסחף למסיבת ענק בסלון.



אמיר יפרח, מנהל השיווק של מבשלות בירה ישראל: "בירה טובורג הינה המותג הצומח ביותר ב- 2004, כאשר בכוונת מב"י להמשיך את הקו האסטרטגי שהתחיל עם קמפיין Open-Up ונמשך ביצירת סרט פרסום חדש במשותף עם טובורג העולמית שיעלה ברחבי העולם, בעיקר באירופה ואסיה ותחילתו בישראל. הסרט מעביר את ערכי המותג של טובורג, וממשיך את מיצובו כמותג צעיר, חדשני, עדכני ודינאמי תחת הסיסמא Tuborg, Open Up המזמינה את הצרכן לחוות חוויה רגשית ולהיפתח לחוויות חדשות."



אורן תורג'מן, מנהל מותג טובורג: " מותג טובורג הינו אחד ממותגי הבירה המובילים בעולם ונמכר בלמעלה משמונים מדינות. הקמפין החדש תואם את ערכי המותג טובורג, אשר הוגדרו באמצעות קבוצות מיקוד שנעשו בארץ ובעולם, מהם עלה, כי קהל המטרה של טובורג הינו צעירים בני 20-25 המחוברים מאוד לעולם המוזיקה ".

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)