חברת "פוקוס" בתהליך מיתוג מחדש, ע"י שינוי הלוגו, פרסומות בטלוויזיה ,אתר אינטרנט משוכלל עם אפשרות לצפות בסרטוני וידיאו, ובסלולארי דור 3 , בעלות של 3,5 מיליון ₪.
לא עוד לוח פוקוס לוח רכב יד שנייה, אלא "פוקוס", מגזין בעל מגוון לוחות: לוח רכב פרטי, לוח שטח, לוח אופנועים, כלים שימושיים, ביגוד, הנעלה, מוצרי חשמל, טיפוח ועוד.
לדברי סמנכ"ל השיווק, גולן אטיאס: "המיתוג נעשה במטרה לפרוץ למעגלים נוספים מעבר לפרסום רכב, אלא כל מה שמתאים לגבר. עד כה פרסמו כל שבוע בתפוצה של 250,000 עותקים, בכל תחנות הדלק בארץ, 500 מפרסמים כגון: יבואני הרכב, חברות ליסינג, בעלי מגרשים ואנו מקווים להגדיל את כמות המפרסמים בתחומים מגוונים.כמו כן לפי סקר טי ג'י אי האחרון גילינו כי יותר מ-150,000 גברים קוראים בשבוע "פוקוס".
במסגרת המיתוג מחדש, פוקוס גם תורמת לקהילה ועל כן בחודש אוקטובר בשיתוף כל יבואני הרכב וחברות הליסינג שימנו בסה"כ כ-24 קבוצות , יתקיים טורניר קטרגל באצטדיון הדר יוסף בתל אביב.
חברת "זואי" הפקות וחברת פוקוס – מכירת רכב בתמונה יאגדו את כל ענף הרכב לטורניר בעלות של כמיליון ₪. הקבוצה הזוכה תקבל כפרס רכב, אשר יתרם לעמותת "פתחון לב" וישמש להובלת מזון לנזקקים.הטורניר יכלול שופטים מליגת העל, רופא הנבחרת ועוד גורמים מובילים בספורט הישראלי.
לדברי איציק תורג'מן מנכ"ל חברת פוקוס: "המטרה העיקרית של הטורניר היא ללכד את עולם הרכב, להנהיג טורניר שנתי ולתרום לקהילה".